Wat kan KisK betekenen?

Wat kun je dan van KisK verwachten bij jouw zoektocht naar relevante en onderscheidende proposities voor jouw merk?
Dat hangt af van jouw vraag. We doen graag het hele traject, maar worden ook blij van een “losse stap”.

Meer weten? Bel Karen op 06 20132260 of mail info@kisk.nl

KisK expertise-1
Informatie en inspiratie uit de markt

Datamining in de beschikbare rapporten.

Inspiratie uit andere categorieën en trends uit het leven van de consument.

KisK expertise-2
Verdieping en inzicht in jouw categorie

Inzicht in de relevante motieven, thema’s en emotionele domeinen.

Aan de hand van het KisK waardenkompas.

KisK expertise-3
Empathie
voor de
consument

Ontdekken en beschrijven onthullende consumenten inzichten en dillema’s; springplanken voor unieke concepten.

KisK expertise-4
Ontwikkelen van innovatie- en merkconcepten

Formuleren van “strakke” unieke concepten.
Eenduidig geschreven met een inzicht, belofte en bewijs.
Met vertaling naar de “brand-touchpoints”.

KisK expertise-5
Onderzoek
en
optimalisatie

Door feedback van jouw consument de concepten optimaliseren.

En zo komen tot het “winnende” concept.