Wat kan KisK betekenen?
Wat kun je dan van KisK verwachten bij jouw zoektocht naar relevante en onderscheidende proposities voor jouw merk?
Dat hangt af van jouw vraag. We doen graag het hele traject, maar worden ook blij van een “losse stap”.
Meer weten? Bel Karen op 06 20132260 of mail info@kisk.nl
Informatie en inspiratie uit de markt
Datamining in de beschikbare rapporten.
Inspiratie uit andere categorieën en trends uit het leven van de consument.
Verdieping en inzicht in jouw categorie
Inzicht in de relevante motieven, thema’s en emotionele domeinen.
Aan de hand van het KisK waardenkompas.
Empathie
voor de
consument
Ontdekken en beschrijven onthullende consumenten inzichten en dillema’s; springplanken voor unieke concepten.
Ontwikkelen van innovatie- en merkconcepten
Formuleren van “strakke” unieke concepten.
Eenduidig geschreven met een inzicht, belofte en bewijs.
Met vertaling naar de “brand-touchpoints”.
Onderzoek
en
optimalisatie
Door feedback van jouw consument de concepten optimaliseren.
En zo komen tot het “winnende” concept.